Sunday, August 16, 2009

Ronda~ronda

Semalam tarikh 15/8/2009, ni la paling bnyk aku pegi ronda jalan2 kat JB..
12.50-5.45pm
pegi Graveyard pt.4 at Plaza DNP
>>
then balik la naik busy bayar RM1 dari palza DNP gi City square
dalam 10-20 minit jek beli icecream OREO kat MCD
>>
Then call papa dia ade kat pasada(dekat jek)
pas tu jalan kaki dalam 2-3KM
sampai Pesada...nmpk papa aku...
stay dgn papa aku..
then kakak & adik aku ade kat dalam tgh cari barang
kebetolan mase tu ade PC FAIR..
aku pon masok tgk kakak aku beli MP3
daaammnnn jelaz aku...
>>
6.30~8.30
Pegi JASCO Tebrau beli kasot baru..untuk adik aku yg kecik
waaaaaaa + jelaz aku..
but that's okay..
then by papa cakap dia lapar wan EAT..
makan dekat warung wak dol (satey broo)
satey x20 daging & x20 Ayam
aku makan x15 batang campur..
>>
balik umah...
penant giler..hahahha..
PLAZA DNP>CITY SQUARE>PESADA JB>JASCO TEBRAU>WARUNG WAK DOL
x5 tmpt dalam 1 hari penat la sial..!!!
BTW i will remamber this momment...!!!
thanx father,my sister,littlesister & little brother..(my mom x follow la)

No comments: