Wednesday, March 2, 2011

reIntake MMC

sudah 1 tahun aku dekat MMC ni
start masok tahun lepas 28 april 2010
sekarang samester 3 last2 CGPA aku below 2.0
So aku buat keputusan nak repeat balik samester 1....
aku pon tak tau aku buat pilihan ni betol atau tidak...
rase serba salah jek masok balik..tapi aku jenis berpegang pada satu
so malas nak cari pilihan lain, ade Parent aku pernah cakap
mase tu dalam kereta la adik aku ade tertinggal barang, perjalanan dah suku
dia cakap "kalau dah pegi jangan patah balik orang tua-tua cakap,nanti ade musibah berlaku"
so aku pon pikir~pikir balik baik aku teros kan
ade banyak aku sebab aku nak masok balik...
tapi ade 1 lecture pernah cakap "tak ada seorang pon nama awak "ariff" yang pernah tamat pengajian dalam course (DNM/Diploma In Creative New Media) ni"
aku pon terfikir balik kenape ye..
mungkin aku orang pertama yang bernama ariff akan tamat pengajian untuk course ni
hahahaha..
ape2 jek la tunggu dah lihat jek la nnti..

1 comment:

rossalle said...

Lacture kata cam tu sebab ariff tu bermakna bijaksana. kejayaan datang dari Allah, kegagalan datang dari diri sendiri so fikir2 kan