Saturday, February 19, 2011

Ipad is my idaman

Baru jek nampak tadi Oh,Media post satu artikal tentang Ipad (Click here)
aku agak jelous jugak la tengok orang lain ade benda ni
aku ni duduk sabar jek tengok benda ala tu..
biase la belom keje lagi duit sendiri pon tak ade nak dapat..
harge pon beribu2, tapi tu la tadi oh media ade balas msg aku balik dia cakap



"Apple Ariff, jika anda seorang student, anda x perlu nak jeles apa pun.. just belajar rajin-rajin dan nanti dapat kerja gaji tinggi-tinggi, masa tu dah ada macam-macam lagi yg lebih canggih di pasaran.. dan dengan senang hati dapat membelinya.."




kenape la apple keluar kan benda best ni..
tapi betul jugak ape dia cakap ni..
mungkin ni belom mase aku nak ade benda ni, mungkin akan datang ade benda lagi canggih time
aku dah keje nanti......
hmmmmmmm
tapi buat mase skrg aku mmg Jelous,sedangkan ade budak 6-9 tahun (budak luar negara) pon dah merase Iphone or ipad ni....


(Steve jobs Dengan Ipad)





No comments: