Thursday, December 10, 2009

Last Day At School (SPM)

Hari ni 10hb 12 2009 adalah hari terakhir aku berpakaian sekolah Di Sekolah Menengah Kebangsaan Senai (SMK Senai), Dimana aku Mengambil Exam Tasawwur Kertas 1 & 2.
Macam Biasa la Bangun Pukul 6.30am Bangun Mandi Ape semua tu..
Lepas tu gerak sekolah
7.15am Sampai Sane Lepak dengan Kawan2 Kat Kantin..
semua hampeh bukan Study Borak2 jek..tapi ade la 2-3 orang yg bace buku..
pukul 7.45 Gerak ke Bilik Peperiksan Standby kan barang masok bilik tu..
Kertas 1 Syukur Semua Boleh jawab ade la 2-3 Ragu~ragu sikit..
tapi last2 semua macam Sial hahahahah..
Ade budak Keluar Awal 30 minit jek
dah la kena Buat nyer panjang dia boleh keluar awal..
mmg sah la boleh lulus tu..okay
pas 1jam lebih kot ade pulak budak2 keluar jugak..
tu x kesah sngat la..
45 minit akhir paling Cilaka..
Pengawas Pon mcm NOOB~NOOB masok bilik peperiksaan Usha2 jek..
pas tu bela..hahha
Tak ade Pengawas budak2 ni TIRU la pe lagi..
ade yang lagi power Budak sebelah aku dia dah keluar, Budak Belakang nyer tukar Kertas Soalan tu..dengan selamber jek teros tuka..kat kertas soalan tu ade jawapan dia tulis
ha..pandai betol...yang lain tiru kiri kanan...
Aku Baik Hati mase tu Tiru 1 soalan jek tak Banyak....
mamber aku yg lebih2..
hmmmmmmm.....
Kertas Tasawwur 1 tamat..


Tiba pulak kertas 2 Tasawwur...
Ni kacang jek budak2 ni Main Hentam jek soalan Objektif
20 soalan Objektif & 20 lagi soalan Isi tmpt kosong..
ade la yang masih tiru..
pas tu ramai yang keluar...
tinggi budak2 aku jek..
yg lain bela..
Mase 40 minit akhir aku Tiru Lagi ni pon same jek pengawas bengap
malas nak jaga pe lagi...kasi tiru la...
aku tak bnyk la tiru 1 jek soalan (1 jek okay)
Pas tu PART ni yang paling best 1 minit lagi masa nak habis..
budak2 semua tengok Jam yg disediakan tu..
15,14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1>>>>>>>Kosong..
(semua satu bilik jerit tamat EXAM)
aku pon tumpang Happy..
nak balik sempat lagi budak2 ni duduk kat Kantin Bakar Mercun Bola..
Fuuuhhhh meletop siak...!!!
giler kesian budak perempuan dia orang belom habis Exam
dah kena Bom hahahaha..

Mase Time Nak Balik tu
aku pegi belakang jap jalan2 dengan Gurl sorang ni nak mintak no fone..
then masok sekolah balik Sial la semua dah bela...
naik Kereta Pengawan peperiksaan tu..
walao..!!! damn la tinggi aku sorang jek..
balik jalan kaki umah dekat jek..
hmmmmmmm nevermine..
sabtu ni jumpa kat SS(singah Selalu)
perjumpaan Akhir mmbr aku..
Bye...

No comments: